perjantai 25. huhtikuuta 2014


Tervehdys!


Pääsiäinen on takana olenkin paljon mietiskellyt ja rukoillut, saanut myös vastauksia..

Tänää ajattelen yhteyttä Isä Jumalaan, ja sitä mikä meidän elämässä häiritsee sitä.

                                                        Synti.

Paha mörkö jota hävetään, se on painava, se on synti..
Mutta asiahan on niin että, Isä-Adonai-Elohim, Sebaot: ei vihaaa ihmisiä vaan syntiä, miksi?
Koska synti on se joka meidä erottaa Isästä, se on niin yksinkertaista, miksi ajaudumme synteihin..??
Me etsimme jotain hyvää, jotain vapauttavaa..siinä piilee kuitenkin vaara joutua eksytykseen ja kahliutumiseen,  todellinen vapautus tulee Jeesuksen kautta, hänhän kuoli meidän rikkomustemme tähden, koska Isä rakastaa meitä ihmisiä niin paljon, niin hän antoi oman poikansa mennä äärirajoille, kuolemaan.

Miksi näin?Monet uskovatkaan eivät oikeasti ymmärrä tätä kuviota, se pitää sisäistää ja ymmärtää täysin mistä on kyse, se rakkaus pitää tuntea ja ymmärtää mitä Taivaallinen Isä tuntee.

Taivaallinen Isä, rakastaa meitä ihmisiä mutta myös poikaansa Jeesusta Kristusta.
Jumala antoi elämän Jeesukselle erillaisella tavalla, se on hänen ainokainen poikansa, 

                                                          Viattomuuden kaava.

Jumala uhrasi hänelle rakkaimman, viattomana Jeesus tuomittiin, murha mies sai vapautuksen,mutta ihmisen pojaksi tullut viaton ihmisten auttaja tuomittiin ristille.

Jumala antoi hänelle rakkaimman mennä kuolemaan, mutta se synnytti Jeesukselle kuolemattomuuden, tämä ihmeellinen voima, viattomuus, kolminaisuus, pyhä henki, on arvoitus, se perustuu rakkauteen ja uskoon, uhraukseen ja totuuteen jota meidän ihmisten on vaikea hahmottaa..

                                                                 Yhteys

Isä Adonai, Elohim, Sebaot, Abba..monta nimeä Taivaallisella isällä on..
Mutta hän haluaa meille vain hyvää, synti on se joka estää, vie meitä pois hänen luotaan.
Todellisen vapautuksen saamme uskomalla Jeesukseen ja tarvitsemalla häntä, antamalla syntimme pois, ja päästämällä irti niistä..

Jumalalla on keinot, joten rukoile että hän vapauttaa sinut!!

Luottamus, rukoilu, viisaus!!

Tulet huomaamaan, miten elämäsi muuttuu kun pyydät Isää ottamaan ohjakset, joka päivä hän on kanssasi, joka askelta hän ohjaa, tulee myrskyjä, tulee siunauksia.
Jokaisesta niisä muista kiittää, sillä se kaikki on vain rakkautta meitä kohtaan, sitä on vaikea ymmärtää joskus, mutta ajan kanssa me opimme..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti